Zmiana modelu nauczania studentów...

  • Jane Curry Jane L. Curry. Profesor Nauk Politycznych na Uniwersytecie Santa Clara w Kalifornii. W latach 2003-2004 kierownik katedry Studiów Wschodnioeuropejskich (z ramienia Fundacji Fulbright’a) na Uniwersytecie Warszawskim. Obszar zainteresowań badawczych: kraje postkomunistyczne oraz ich przemiany, rola partii i mediów w polityce. Badania w Polsce od roku 1968 oraz dwukrotnie wykłady w Polsce dzięki Fundacji Fulbright’a. Przewodnicząca Senatu Wydziału na Uniwersytecie Santa Clara. Zainteresowania naukowe: zagadnienia uczenia się oraz analizowania procesu wychowania
Słowa kluczowe: MODEL NAUCZANIA STUDENTÓW, EWOLUCJA PROCESU NAUCZANIA, PROGRAM NAUCZANIA

Abstrakt

American higher education has begun a shift from professors
delivering information to students to faculty as facilitators and
assessors of student learning. The process of opening up for
students to learn by doing and discovering has not only begun
to change how education is done but has also created tensions.
In this process, Jesuit-Catholic education has added extra
dimensions.

Opublikowane
2017-04-21
Jak cytować
Curry, J. (2017). Zmiana modelu nauczania studentów. Horyzonty Wychowania, 3(5), 235-247. Pobrano z https://horyzontywychowania.ignatianum.edu.pl/HW/article/view/1304