Castells, M., 2013, Władza komunikacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, ss. 514.

Mirosław Lakomy

Abstrakt


Manuel Castells znany jest czytelnikom przede wszystkim jako autor
trylogii: The Information Age: Economy, Society and Culture. Tom
pierwszy: The Rise of the Network Society, wydany w 1996 roku, tom
drugi: The Power of Idenity, wydany w 1997 roku, tom trzeci: End of
Millennium, wydany w 1998 roku. Dzieło to przetłumaczono na 12
języków, w tym także na język polski, stało się ono biblią wszystkich
badaczy zajmujących się przemianami współczesnych społeczeństw,
kultury i gospodarki pod wpływem ewolucji technologii
komunikacyjnych. Prace M. Castellsa są niewyczerpanym źródłem
inspiracji dla naukowców, zajmujących się zmianami zachodzącymi
we współczesnym społeczeństwie globalnym, nazywanym także
społeczeństwem sieci.


Pełny tekst:

PDF

Refbacks

  • There are currently no refbacks.