Numer | Tytuł | |
Vol 17, No 43 (2018): Kszałtowanie postaw przedsiębiorczych | Tutoring akademicki w Polsce – możliwości i wyzwania | Abstrakt PDF |
Robert Wojciech Włodarczyk | ||
Vol 17, No 43 (2018): Kszałtowanie postaw przedsiębiorczych | Wykorzystanie Metody Social Network Analysis w analizie kompetencji pracowników | Abstrakt PDF |
Edyta Abramek | ||
Vol 17, No 43 (2018): Kszałtowanie postaw przedsiębiorczych | Tutoring a kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych – studium przypadku Wydziałowej Indywidualnej Ścieżki Edukacyjnej | Abstrakt PDF |
Jakub Kwaśny, Agnieszka Żur | ||
Vol 17, No 43 (2018): Kszałtowanie postaw przedsiębiorczych | Tutoring at higher education institutions as an element of building social capital in Poland | Abstrakt PDF (English) |
Anna Brdulak | ||
Vol 17, No 43 (2018): Kszałtowanie postaw przedsiębiorczych | The premises and the scope of use of tutoring in teaching accounting at a university – the perspective of a student and an academic teacher | Abstrakt PDF (English) |
Sylwia Agnieszka Krajewska, Anna Agata Stronczek | ||
1 - 5 z 5 elementów |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.